maanantai 1. joulukuuta 2008

Jipii, vointi kohenee...

... Vihdoista viimein \o/

Pahaolo alkaa siis helpottamaan... Jo on aikakin : )
Olin tuossa viimeviikolla taas pari päivää tiputuksessa TAYSissa, olin mennyt niin huonoon kuntoon ja kaikki arvot päin mettiä, mutta nyt siis kaikki hyvin minulla ja vauvalla : )

Mitään en ole askarrellut, mutta kovasti on suunnitelmissa joululahjat sukulaisille ja ystäville.
Huomenna menenkin Sinellissä poikkeamaan, josko saisi vähän lisä pontta näihin jouluaskareisiin.
Kortteja en taida saada enää aikaiseksi kuin muutaman, joten ajatuksenamme olikin seuraava;
tilattiin Ifolorilta hauskat joulukortit elukoiden kuvilla ja lähetetään ne postitse, lahjojen mukana annetaan sitten vielä niihin sopivat ns. hienommat pakettikortit, jotka teen itse: )

Tuolla askartelupöydällä on vielä pusissa jo aikaa sitten Papruksesta ostamani joulukorttitarpeet, en edes muista mitä pussukassa on.

oskos tämä innostus tästä taas pukkaisi pintaan voinnin parantuessa : )

-Cookie

MUOKS!
Älkää ihmetelkö kirotusvihreitä... Tässä kannettavalla ei oikein tykkää Ä ja J toimia kunnolla : P
Vaikka olen mä aika kamala typottamaan ilman noita näppäimiäkin : D

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

ihanaa että kaikki on hyvin!
Toivottavasti loppu aika sujuisi helpommin.

Kaikkea hyvää teille molemmille!
Elä stressaa tätä joulua turhaan! ;)

Mukavaa itsenäisyyspäivää!

Me muutettiin isompaan cityyn, mut eihän täälläkään mitään Sinellii oo tai oikein mitään muutakaan. :(
Nyyh siis...